Bebeğiniz İçin Faydalı Bilgilerim Var

Bebeğinize kesinlikle pudra kullanmayın. Nedenlerini internette bulabilirsiniz. Ben burada uzun uzaun yazıpta vaktinizi almayacağım. Ben size en önemlisini söyliyeyim pudra kesinlikle pişiğe çare değil.
Size tavsiyem sadece ve sadece nivea pişik kremine güvenmeniz olacaktır. Çünkü çok kısa bir zamanda etkisini gösteriyor. Mis gibi de bir kokusu var. Ayrıca koyu kıvamı sayesinde uzun bir zaman kullanıyorsunuz.





Sevgili hanımlar bütün bebek bezlerini denemiş biri olarak size en iyisi diyeceğim tek bebek bezi Can BEBE olur.

Huggies  bebek bezi, hemen kabarıp bebeğin önünde kocaman bir top haline geliyor. Kocaman gösteriyor ve daha 1-2 işemede kaldırıp atıyorsunuz yenisi ile değiştiriyorsunuz.

Molfix Bebek bezi, güzel fakat bundanda güzel netice alamadım anında pişik yaptı.
                                                           
Prima Bebek Bezi, bakın işte bundanda memnun kaldım. Peki niye Canbebe diyorsun ozaman diyeceksiniz. Primanın 3 çeşit bebek bezi var. "Kuru ve Hesaplıyı" aldığınızda esnek bantları yok ama kuru tututuğu kesin. Bantları olmadığı içinde bebeğin poposunu iyi tutmayıp oyun oynarken, sağa sola koştururken kayma yapıyor. Diğer paketi aldığınızda da (mavi olanı) kuru tutmuyor ama bunda da esnek bantlar mevcut. Prima bu konuda gayet akıllı iş yürütüyor. Çünkü üçüncü paket, pamuklu deyip satıyor ki buda maşallah cep yakıyor.

Gelelim Canbebe ye, kuru tutuyor. Neredeyse prima ile kalitesini  yarıştırıyor diyebilirim. Hatta Primadan daha iyi. Hem kuru tutuyor hemde yan esnek bantlara sahip. Gittiğim her yerde Canbebeyi övüyorum. Bende bir arkadaşım sayesinde primadan vazgeçip Canbebeye başladım. Ben burda yarım saat anlatayım boşuna gidip denemeniz gerekir diye düşünüyorum. Hatta Canbebe numune paketi sunmalı.

Canbebe Bonus paketlerinin içinde 2 adet Canbebe ıslak mendil bulunuyor fakat ben pek tavsiye etmem. yumuşak ve kalın değil. Kalın olmadığından poposunu silerken pişik yapma ihtimali çok yüksek.

Uni baby Islak mendil ise güzel ve kalın. Tavsiye ederim. Bebeğimin ilk yıllarında çok kullandım ama tesadüfen aldığım Komili Islak mendilden çok memenun kaldım.

Komili Islak mendil hem kalın, hem pişik yapmıyor, hem güzel kokuyor hemde çok yumuşak. Eğer ucuz satan bir yer bulursanız mutlaka stok yapın derim. Memnun kalacağınızdan eminim.








Hiç yorum yok: