Rulo Muhallebi Tatlısı(Sütlü Tatlı)

Rulo Muhallebi Tatlısı(Sütlü Tatlı) (4)

Rulo Muhallebi Tatlısı(Sütlü Tatlı)

Rulo Muhallebi Malzemeler:
1 litre süt,
1 paket krem şanti(kutunun üzerindeki gibi hazırlanacak)
1,5 kaşık margarin,
6 kaşık un,
2 çay bardağı dolusu toz şeker,
vanilya (yoksa limon veya portakal kabuğu rendesi),
80-100 gr. hindistan cevizi(tepsiye sermek için),
2-3 adet muz (arasına koymak için)

 Yapılışı : Tencereye süt, un ve şeker koy karıştırarak pişir.Vanilya ve margarinide ekle (Topaklanma olursa mikserle çırp) Büyük siyah fırın tepsisine hindistan cevizini serp, tepsinin heryerine eşit bir şekilde. Sıcak muhallebiyi dök. Ilısın, dolaba koy, bir gece beklet. Ertesi gün ince uzun şeritler halinde dilimle, her dilime muz dilimi koy, rulo yap. Servis tabağına al. Arzuya göre krem şanti sık, servis yap. NOT: Benim siyah tepsiler meşguldü  o yüzden yuvarlak tepsiye döktüm. Biraz kalın oldu ve sararken azıcık çatladı.Hindistan cevizi ile kapattım çatlakları  artı ben büyük kareler keserek büyük rulo yaptım. Siz ince uzun şeritler keserseniz daha sayıda dilim çıkar. Tepside kalan hindistan cevizini de atmayın lütfen. Kaldırın tekrar kullanırsınız… Afiyet Olsun….
Rulo Muhallebi Tatlısı(Sütlü Tatlı) (2) Rulo Muhallebi Tatlısı(Sütlü Tatlı) (1)Rulo Muhallebi Tatlısı(Sütlü Tatlı) (3)

Hiç yorum yok: