Eviniz için birbirinden güzel tasarımlar

Eviniz için seçtiğim birbirinden güzel tasarımlara bir göz atın. Seveceğinize eminim.
Aynısını uygulamak yerine sevdiğiniz bölümleri uygulamanız daha güzel olacak diye düşünüyorum.
Gerçeği söylemek gerekirse yeni evim için neler güzelse topluyorum. Evim şahane, facebook, mabilya siteleri, 3d tasarımlar, yaratıcı evler vs.








Bunu sizde rahatlıkla yapabilirsiniz.






En sevdiğim kitaplık modeli ve kütüphanemde mutlaka bu taş duvarları kullanacağım.







Vazolar hem bu kadar basit olup hemde bu kadar yakışması beni mest etti.
Mutfağıma lale ve vazo olayını yapmayı düşünüyorum.








Pencereniz bu kadar büyük değilse yada pencere yoksa 
manzaralı bir resim yapıştırıp, ahşap tahtalarla pencere efekti oluşturabilirsiniz.
Harika duracaktır.



Bu kitaplıktaki harflari okuyabiliyor musunuz? "Read your bookcase"

Çocuk odasının kapısını bu şekilde yaptırmayı düşünüyorum.




Hiç yorum yok: